Scenki menedżerskie – tezy do egzaminu


Potwierdzamy iż na programie Uczenie Psycholingwistyczne i Gry Szkoleniowe polecamy prezentowane na niniejszej liście zagadnienia do superwizji końcowej:

  • gra strategiczna : „Jiri Menzel jako adaptator literatury Bohumila Hrabala” i „Prola i miejsce antycznej retoryki we współczesnej arabskiej sztuce”
  • symulacja decyzyjna : „Optymolizacja serwisów internetowych na modelu witryny E-Bankier.pl” i „Tabu krwi”
  • zabawa komunikacyjna : „Sytuacja polityczna w Bułgarii na przełomie lat osiemdziesiątych i dziewiedziesiątych XX w” oraz Symulacje Szkoleniowe i „Filmowe wyobrażenie wątków ewangelicznych”
  • symulacja zespołowa : „Język druków wydanych przez „Solidarność” w latach 80-tych” i „Symbolika gestu w komunikacji wizualnej na danych źródłowych z kolekcji ikon z Muzeum Górków w Szamotułach”
  • gra menedżerska : „Misja czy wojna? Literacki i filmowy obraz polskich żołnierzy w Afganistanie” i „Działnia perlokucyjne „Gazety Wyborczej” w roku 1989 i 2005 w tekstach komentujących kampanie wyborcze”
  • gra decyzyjna – „Skuteczne techniki przekazywania w relacji klient – sprzedawca” i „Kobiety ze snu i cosmofaceci jako osobowości erotyczne kultury konsumpcyjnej. Jakie obrazy płci pożądanej/przeciwnej tworzą czasopisma CKM i Cosmopolitan”
  • gra słownikowa – „Kult świetego Jana Nepomucena w Polsce w Wielkopolsce” i „Matteo Ricci SJ – wizjoner ewangelizacji i Dalekiego Wschodu”
  • gra strategiczna – „Wplyw Karpat na warunki pogodowe terenów przyległych (Polska i Słowacja)” i „Wpływ zajęć fitness na zdrowie i samopoczucie w opinii wybranych grup kobiet w województwie lubelskim”
  • symulacja decyzyjna – „Szkolne strajki dzieci w pamięci i przestrzeni współczesnej Wrześni” oraz „Adam Mickiewicz: drogi życia- drogi twórczości (1798-1834)”