Symulacje kreatywne – fundamenty teoretyczne do zaliczenia


Ogłaszamy iż na programie Trening Kreatywny i Symulacje Eksperymentalne akceptuje się następujące opracowania do superwizji końcowej:

  • zabawa lingwistyczna – „Stan i perspektywy rozwoju Ziemi Parczewskiej” oraz „Buddyjski ośrodek medytacyjny Diamentowej Drogi w Poznaniu jako przykład polskiej fascynacji religiami Dalekiego Wschodu”
  • gra lingwistyczna – „Konstantyn Wielki. Miedzy religią chrześcijańską a starorzymską” i „Serial jako skuteczna reklama”
  • gra zespołowa : „Sowieckie deportacje i eksterminacje ludmości polskiej w latach 1940-1941” oraz Symulacje Menedżerskie i „Świat Hitlera o najbliźszych współtowarzyszach Fűhrera”
  • gra zespołowa – „Ukraina przemiany polityczne i społeczne od II wojny światowej do Pomarańczowej Rewolucji” i „Emigracja zarobkowa Polaków do Wielkiej Brytanii i Irlandii”
  • symulacja komunikacyjna – „Zróżnicowanie opinii dotyczącej rekreacji ruchowej wśród studentów dostępnych uczelni w Lublinie” oraz „Spaghetti – western jako gatunek filmowy”
  • symulacja decyzyjna : „Obraz kształtowania się kariery politycznej na studium przypadku Andrzeja Leppera” i „Działalność dobroczynna w pierwszych wiekach chrześcijaństwa”
  • zabawa biznesowa – „Społeczność lokalna na drodze do wspólnej Europy” i „Unia Europejska, jako próba zjednoczenia Europy, Idea a rzeszywistość”
  • gra językowa – „Tożsamość miasta historyczno – religijny obraz Jasnej Góry i okolic” oraz „Dzieje psychiatrii w Wielkopolsce na modelu funkcjonowania szpitala Dziekanka w Gnieźnie”
  • gra menedżerska – „Film Krajów byłej Jugosławii obraz wojny i przeżyć człowieka” oraz „Sytuacja osób niepełnosprawnych w Polsce ( na przykladzie województwa wielkopolskiego)”